Älskar mitt jobb!

Sen jag skrev sist så har livet varit underbart i stort sett! 

Den 8e mars var jag och Linda från Five på studiebesök både på Tunet och på Dollar Store.. Allt verkade jättebra! Så den 9e började jag min praktik på Tunet. Trivdes som sjutton från första stund.. Allt har rullat på skitbra och jag lär mig nya saker varje dag. Kommer bra överens med dom andra som jobbar där! Uffe, Peter och Kjell, riktigt roliga typer! Sen gubbarna som kommer på 9e fikat varje dag och fikar och snackar skit!
Behöver jag säga att jag älskar att vara ensam tjej?? Så jäkla skönt att slippa tjejer! Jag funkar bara med killar! Så jäkla bra!
Skulle ha slutat på Tunet denna vecka. Men jag trivs så jäkla bra där ute så jag frågade om jag fick ha fortsatt praktik där i stället för att vara på Dollar Store med massa tjejer och annat folk.. Och det fick jag! Så igår var Linda förbi och så fixade vi förlängning!
Just nu har vi inte så mycket att göra där ute på dagarna så det blir rätt korta dagar. Men det är kul iaf. Arbetade med Kjelle för första gången förra veckan och vi hade skitroligt ihop.. Peter är i Thailand just nu och jag längtar tills han kommer tillbaks.. Han hackar på mig och är allmänt uppkäftig, men vi har riktigt roligt iaf för jag kan vara rätt uppkäftig jag med! Allt på en rolig nivå :) Uffe han bara skrattar åt mig.. Man går alltid med ett leende på läpparna! Längtar varje kväll tills att klockan ska ringa på morgonen så jag får gå upp och åka iväg till jobbet!
Det är så kul för det är olika saker som ska göras varje dag. Det är alltid nått nytt som dyker upp.. Aldrig samma sak två gånger, förutom att städa på morgonen då! 
Drömmen just nu vore att få en anställning där.. För jag trivs verkligen underbart bra! Men har svårt att tro att det blir något! 
Linda ringde idag iaf och sa att dom sökte folk till IF Tunabro.. Så dom skulle kanske ringa mig om jag var intressant för det jobbet. Så vi får väl se om dom hör av sig! 
Ska iaf ge järnet på Tunet dom veckor som är kvar och visa att jag verkligen vill jobba där. Så får vi se vad som händer! 

Annars händer det inte så mycket i mitt liv.. Umgås med lite folk då och då, men oftast ligger jag hemma i sängen och halvsover..
Har iaf fått tid för undersökning av urinblåsan äntligen! Ska bli spännande och se vad dom hittar på för nått där inne! Skulle ha varit dit i morrn, men dom ringde och flyttade tiden till torsdagen så då slipper jag vara ledig i morrn! Räcker med att jag åkte från jobbet vid kl 9.30 idag för tandläkarbesök och att jag ska vara hemma på torsdag för att jag ska göra en sockerbelastning på VC vid kl 8.. Så de passa bra med tid på torsdag!

Nu funderar jag på om jag ska baka lite till gubbarna i morgon! Bakade förra veckan och det gillade dom och nån brukar alltid ha med fikabröd så då kan jag ta med lite tills i morrn! Men vi får se.. Är inte alls pigg just nu!

Nu orkar ja inte skriva nå mer.. Men jag ska försöka uppdatera lite oftare!

Puss puss

~om du bara vågade satsa lite~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0