Sjuk igen!

Igår var jag som sagt till en läkare för att prata lite och få saker och ting att gå lite snabbare då jag behöver hjälp nu! Men hade otur och fick träffa en helt värdelös läkare som inte borde få vara läkare! Kan då förstå varför det är så passa många som tar livet av sig! Minst 3 månader ska det ta innan jag får hjälp.. Vilket är jävligt sjukt.. Nu är de bara jag som vet vad det handlar om så ni får tro vad ni vill!
Men som tur är så finns det en person som bryr sig om vad jag har att säga och som verkligen gör allt för att hjälpa mig. Nu arbetar inte hon med det jag behöver hjälp med, men hon är villig att träffa mig en gång i veckan och se hur det går och stötta mig så jag fixar detta! Utan henne så hade jag faktiskt inte fixat de här. 

Var även in på AF och även där så var dom väldigt hjälpsamma! Ska skriva mig på AF här i Borlänge i stället. Hoppas att det blir lika bra som de lät.. 

Efter att jag varit överallt så åkte jag hem till mamma och skulle äta lite mat.. Gick väl så där, fick i mig en pirog och sedan vart jag tvärsjuk.. Fick feber och sen vart jag jätteillamående.. Kräktes och sen sov jag i tre timmar och sen vakna jag vid kl 18 typ och mådde fortfarande lika dåligt.. Åkte hem vid kl 20 nångång! La mig i sängen och mådde fortfarande apa.. Vart så jäkla förbannad för de är så typiskt att jag blir sjuk så fort jag ska göra nått jag verkligen vill! Men när jag vaknade idag så mådde jag bra! Mår lite småilla och är lite trött bara.. Men har ätit och har ingen feber idag! Så jag håller tummarna för att det håller i sig och att jag mår ännu bättre i morgon! För i morrn SKA jag till Falun! 

Nu blir det sängen och tvn resten av dagen! Eller ja, ikväll ska jag ge mig ut med lite sopor och sen skotta av min parkeringsplats.. Orkade inte gå ut och flytta på bilen när jag hörde plogen i morse! 

Pösspöss

~why~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0