Lungt

Jahaja, vad har hänt sen sist då??

Sverige förlorade och kom på 4e plats! Trökigt, men de kan inte gå bra jämt..
I torsdags så va jag till Falun och kika på hockey! Borlänge förlorade med 4-3.. Såg inte alls bra ut måste jag säga.. Men förhoppningsvis så ser det bättre ut i morrn.. 
Annars har det inte hänt så mycket.. 
Igår gjorde gudomligt goda smörgåsar.. Baguetter med smör, brieost, banan och min egna coleslaw.. Det var gott så de knulla i mun på riktigt kan jag lova.. Kanske inte låter gott, men det var det faktiskt!
Sen hag jag skruvat ihop lite möbler och idag vart jag av med min bokhylla, så nu har jag möblerat om lite.. Så nu börjar det likna nått iaf! Lite saker som fattas än, men det kommer när de kommer!

Ikväll har jag bara tagit det lungt. Ätit chili cheese och lökringar! Mums va gött det var.. Orkade inte laga nå mat och så hitta jag de på affärn så de fick duga.. Har ingen större matlust iaf.. Har varit febrig idag igen och när febern stiger så blir jag så illamående.. Men nu känns det bra igen!
Just nu kikar jag på en film och väntar på att Angelica ska höra av sig så ska jag hämta henne! Sen ska jag hem och sova! Är jätte trött och måste vara lite pigg i morrn om jag ska orka sitta i hallen i 5 timmar.. :)

God natt mina vänner!

Pösspöss

~short~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0