Gnällspik!

Hej mina fina läsare som hänger kvar fast det var länge sen jag uppdaterade!

Det händer inte så mycket i mitt liv nu.. Är inne i en depression just nu, och allt känns bara skit om jag ska vara ärlig.. Det enda som jag orkar göra är väl att se på hockey.. Håller mig hemma annars.. Varken lust eller ork att träffa folk för tillfället.. 

Har iaf avslutat plugget, fixade inte matten vilket jag har grym ångest över, men det kändes som en stor sten ramla från mina axlar när jag valde att sluta.. Så skönt att inte behöva tänka på de. Jag var riktigt nära ett bra betyg, men när man har för mycket i huvudet så funkar det inte, så jag valde att inte göra slutprovet.. Dumt av mig jag vet, men jag orkar inte just nu.
Har även bytt arbetsförmedling. Ska iväg idag och träffa min handläggare så får vi se vad vi kommer fram till.

Försöker få läkarna att fatta att något är fel efter operationen eftersom jag mår apa.. Men dom lyssnar inte riktigt. Jag har varit febrig till och från hela tiden sen den 9 december och det har känts som att jag har urinvägsinfektion, fast jag inte har det, har kollat om jag har nån infektion i kroppen, men de har jag icke. Men de gör ont och jag mår skit! RIngde och skulle boka en tid hos hon som skickade remiss för operationen, men hon jag pratade med tyckte de va bättre om jag fick en telefon tid hos henne i stället för att dom skulle göra en undersökning, förstår inte riktigt hur mina problem ska försvinna igenom telefonen.. Men vem vet.. Mirakel har skett förut.. Önskar fan dom kunde plocka bort hela jävla skiten så jag slipper allt.. De gör bara ont och ställer till problem.. Men de lär dom väl inte vilja göra förens man klämt ut ett par ungar eller blivit 50.. Blää för allt..

Som ni märker så gnäller jag mest bara hela tiden. Så de är lika bra att jag inte bloggar.. Fast det finns faktiskt en sak som gör mig väldigt glad just nu och det är att jag ska till Linköping nästa vecka och träffa en person.. :) Kan inte bli så mycket bättre faktiskt.. De och hockeyn är väl de ljusa i mitt liv för tillfället! Bara att hålla tummarna att allt går vägen!

Nu ska jag göra mig redo och bege mig till AF.. Vill inte, vill inte, vill inte!


Pusspuss

~hope~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0