HJÄLP!

 Rörigt inlägg! Sanningen om mig själv just nu! Skriver för mina närmaste ska förstå! Ingen annan behöver bry sig!

Har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist.. Min depression har blivit värre, har panikångest emellan åt och har mått allmänt skit sen den dagen jag skrev sist..
Jag har varit sjukskriven i en månad pga av det.. Varit till Säter två gånger och varit och sytt ihop mig i Falun en gång.. Har ökat dosen med antideppresiva och fått ångestdämpande, men inget verkar vilja funka.. Visst jag är gladare och så, men inom mig så gör allt bara ont..
Folk runt omkring mig förstår inte hur jag mår och allt blir bara ännu jobbigare när man måste förklara sig hela tiden. Ingen tror på att jag mår dåligt, ingen tror på att jag har social fobi.. För jag är ju i ishallen och skrattar jämt när jag är ute.. Ishallen är det enda stället där jag klarar av att vara bland massa folk och så.. Och sen tycker jag att det ser bättre ut att skratta bland folk än att gå runt och gråta och vara sur..
Soc vägrar hjälpa mig med den ekonomiska delen, arbetsförmedlingen verkar inte vilja inse att jag är i behov av extra stöd och psykologerna jag träffar inser inte hur dåligt jag mår.. Men jag orkar inte bråka om allting hela tiden.. Jag är på väg att bli utskriven från AF, jag har ingen ekonomi alls och jag vet helt ärligt inte hur jag ska överleva.. Ingen fattar hur illa det är egentligen.. Jag vet att det bara är jag själv som kan hjälpa mig själv, men jag måste få stöd nånstans.. Men det verkar bara vara jag själv som fattar det..
Har kontakt med bästa Eva på VC, utan hon hade jag varit borta för länge sedan! Men hon är guld och ställer upp för mig, fast än hon inte alls jobbar med sånt som jag behöver hjälp med!
Jag kan inte somna på kvällarna om jag inte slänger i mig en jäkla massa piller.. Jag är borta i skallen på dagarna och minns knappt vad jag gjorde för en timme sedan.. Hela jag är ett jävla vrak.. Försöker inte visa nått utåt, men jag orkar faktiskt inte mer.. JAG BEHÖVER HJÄLP!! Annars tar det slut snart..

Enda som är positivt är att BHF har tagit sig vidare och vann idag emot Ore! <3

Inte har nån fattat än heller att nått är galet sen operationen.. Det gör så förbannat ont när jag kissar och sist jag va hos gyn så hade jag blod i urinen.. Men de var tydligen inget allvarligt.. Konstigt konsigt.. Men men, jag är ingen läkare så jag vet inte.. Sjukt tycker jag att låter iaf..

Just nu är jag en riktig jävla surkärring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0