Glad påsk!

Jag bara älskar mitt liv just nu! Jag trivs bara bättre och bättre på jobbet!
Skrattar så man får magknip varje dag och den ena är sjukare än den andra! Trivs som fisken i vattnet! :)
Uffe är världens bästa chef! Just nu håller vi på att försöka fixa så jag kan få lönebidrag så jag kan få en anställning under sommaren! Fy fan vad underbart det skulle vara, men efter som AF m.m är inblandade så ska man ju inte hoppas på för mycket! Men nästa vecka ska vi ha möten med olika personer och då får vi väl reda på hur det blir.. Annars förlänger vi nog praktiken så jag slipper gå hemma och glo bara!

Just nu så är jag nere i Stämmeryd hos mormor och morfar.. Åkte ner hit efter jobbet i fredags och så ska jag vara här tills på söndag! Vi har ju som sagt inte så mycket att göra förens gräset sätter fart och börjar växa.. Så jag fick vara ledig utan problem..
Men satan vad jag saknar jobbet! Håller på att bli knäpp och har ångrat mig att jag åkte ner hit i stället för att jobba! Men nu är det inte många dagar kvar tills det blir jobb igen!

Har väl inte så mycket annat att berätta just nu! Allt rullar på som det ska!

Ska ta och slänga mig på soffan en stund nu och vänta på att morfar kommer hem från Öland!

Ha en glad påsk alla vänner! <3

Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0