Val

Ja nu är det valtider.. Det är första gången som jag får rösta.. Ska jag rösta? Vilka ska jag rösta på? Hur röstar man? Haha ja frågorna är många som snurrar i mitt huvud..
Men ska jag vara helt ärlig så skiter jag i att rösta! Jag vet vad partierna heter, nå annat har jag inte koll på. Jag är totalt ointresserad av allt sånt där och byter tv/radio kanal så fort det pratas om val.. Jag har aldrig brytt mig i sånt.. Men om fyra år så kanske jag har lite mer koll och anser att det är värt att lägga en röst på nått parti..
Visst jag skulle kunna rösta blankt, men nja.. Jag väntar 4 år till.. Det spelar ju liksom ingen roll vad jag röstar på, för hur det än blir så kommer man att bli missnöjd med nått.. Spelar ingen roll vilket parti som tar hem det..

Nog om det.. Idag har jag tagit en ledig dag.. Jag är så trött och slut och på dåligt humör så jag orkar inte jobba!

Jag ska bara mysa med älsklignen som också är ledig idag och sedan hoppa i säng tidigt och hoppas på att man får sova hela den kommande natten!


Puss puss


~tröttis~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0