Småland

Ja i torsdags så åkte vi ner till Småland.. Kom väl fram vid kl 20 på kvällen ungefär.. Vart serverade grönsaker med dipp och så kikade vi på tvn ett tag innan vi gick och la oss..
På fredagen tog vi det lungt och käkade lite frukost och sedan åkte vi till IKEA och kikade.. Vart lite smått och gott handlat där och sen åkte vi tilll Giraffen och handla lite på bolaget och Coop och så åkte vi hem till mormor och morfar igen.. Vid kl 17 ungefär så kom morbror med familj hit! Det var riktigt trevligt.. Busade med barnen, åt god mat, god efterätt och pratade lite skit.. Dom åkte hem vid kl 20 och då tog jag och Erik ett bubbelbad.. Förbaskat skönt åt ryggen kan jag säga.. Vart lite mycket skum bara.. Vart skum i halva badrummet nästan.. ;) Haha Sen tog vi med oss lite gott ut till lusthuset och satt där och lyssna på musik och prata och bara njöt av lugnet.. Gick väl in runt kl 23-00 nån gång.. Somnade ovaggad kan ja lungt säga.. Men blir ju helt slut av bad och frisk luft.. Hahah
Igår så gick vi upp runt kl 10 tror jag och så käkade vi och gjorde oss i ordning och så åkte vi in till Nybro och handlade lite och gick ett varv på torget och sedan åkte vi hem och inväntade middagen som bestod av kålpudding.. Mums på riktigt! Haha Och sedan åket vi ut på Öland.. Åkte först upp till Borgholms slottsruin och kikade. Sen åkte vi upp till norra udden och kikade på Långe Erik.. Riktigt fint där.. Sen åkte vi ner över mot Långe Jan i hopp om att hinna se solnedgången därifrån, men vi hann inte dit i tid.. Hahah Men det var riktigt fint och mysigt där iaf.. Fick en del fina kort i vilket fall som! :) Hörde även ett par sälar.. Om det nu var sådana.. Men men, hahaha! ;) Åkte sedan hemöver och tog några öl och gick och la oss sedan.. Somnade med huvudvärk och vaknade med det idag och det blir bara värre och värre.. Tråkigt som sjutton.. Jag hatar att åka bil med migrän.. Jag kan bli åksjuk i vanliga fall i bland men jag blir ju extremt illamående av migränen så detta kan bli spännande.. Hahah Tror Erik för köra mesta dels eftersom jag körde ner hit och körde hela dagen igår när vi var på öland.. :)

Nu ska jag se vad vi ska äta idag innan vi ska åka!

Puss hej!

~älskar min Erik~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0