ONT

I onsdags kväll så var jag helt slut.. Det var meningen att jag skulle följa med Erik ner på stan så han skulle få ta några öl, men jag orkade inte så vi vart hemma.. Jag gick och la mig och Erik åkte iväg och handlade. Bad honom köpa med nått hem åt mig och överraska mig.. Hahah När han kom hem så hörde jag honom fixa med nått i köket och sedan kom han in till mig med 10 röda rosor i en jättefin vas och så en liten chocklad ask! Jag vart så glad.. :) Han är underbar han min sötis! :) Efter det så konstatera vi att båda var hungriga som djur så jag skicka iväg honom till Max.. När han kom hem så satt vi oss i sängen och åt och sen la vi oss på en gång och sov! Snacka om underbar myskväll! :) Skönt att bli lite bortskämd i bland! :) Jag ska skämma bort min gubbe lite senare! När min fina lön kommer in på kontot.. Har lite planer men vet inte riktigt vad det blir än.. ;)

Jobbade i torsdags och igår! Efter jobbet igår så åkte jag hem och duscha och gjorde mig i ordning och sen körde Erik hem mig till Uffe.. Så jag satt där med honom och drack lite öl och prata minnen! Det var riktigt roligt.. Efter ett tag om Erik förbi och sa hej och så innan han skulle hem och sova och så kom Johanna och Johan dit.. Men vid 23-00 nångång så fick Erik komma och hämta mig och sen så åkte vi till Donken så jag fick lite fyllekäk och sen la vi oss och sov..
Vaknade idag och mådde som jag förtjänade.. Migrän och skit som vanligt när jag är bakis och så som om inte det räcker så tyckte nån jävel att jag skulle få mens idag också.. Så nu sitter jag här med migrän och mensvärk som kommer ta död på mig.. Det har inte börjat göra riktigt ont än, men jag har inge piller att ta så de kommer sätta fart snart och värka.. Vågar liksom inte köra till Gagnef och hämta tabletter heller! Men får jag ingen som kör så åker jag iaf tror jag.. Jag är tvungen eftersom jag ska sitta i ishallen om två timmar och sköta klockan.. Blir lite drygt att sitta där och ha ont.. Jaja vi får se hur det blir..

Nu ska jag se om jag kan få tag på nån!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0