LCHF

Dagarna bara rinner iväg.. Tiden går fortare än vad den någonsin gjort..
I söndags var jag och Erik iväg och storhandlade.. Tycker det är mysigt att gå runt och planera vad man ska äta och så med någon som man tycker om.. Fick med oss massa smaskit hem iaf! :) Och så har vi bestämmt oss för att köra LCHF ett tag framöver.. Jag behöver verkligen gå ner i vikt och sist jag provade den metoden så funkade det väldigt bra... Så det är bara att prova igen! :) Har gjort mycket god mat denna vecka.. Tänkte slänga upp nån bild och visa mina mästerverk.. Haha Vill ni ha recept på nått så får ni hojta..
I morgon så åker jag och älsk ner till småland.. Det ska bli så jäkla skönt att åka bort och bara vara.. Där nere kan jag verkligen slappna av och bara njuta.. Ska bli skönt att slippa laga mat, diska, tvätta och allt sånt.. Bara ha semester från allt i några dagar! Jag behöver vila upp min kropp..

Sitter just nu och väntar på älskligen som är på väg hem från jobbet och sedan vet jag inte vad som händer.. Ska väl packa lite kläder och så laga lite gott att äta framför tvn innan det är dags för sängen..






Pizzan som ja gjorde för ett tag sen:)


Puss hej så länge!

~myyyyys~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0