Jahaja..

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Har inte haft nått vettigt att skriva om..

Helgen som varit nu har då varit riktigt bra! På fredagen så var både jag och Erik iväg och jobbade.. När vi slutat så gjorde vi inte så mycket.. Tog nån öl och vid kl 21 nån gång så bestämmde vi oss för att åka hem till min moster och träffa hon och kusinerna så vi tog med oss ölen och åkte dit och snacka lite skit.. Vart kvar där en stund och sen bestämde vi oss för att gå hem, men hamnade oss Dan och Zara.. Jörgen var även där.. Lika trevligt som alltid i deras sällskap.. Efter lite diskussioner så bestämde vi oss för att göra som Jögen och gå ner på Liljan.. Väl där träffa vi massa trevligt folk och hade riktigt roligt.. När dom stängt så följde vi med Stefan, Jörgen, Malin och Madde till donken. Där var det också riktigt roligt! Tror alla fick heta Grev av Stefan.. Vet inte vad det är för speciellt med det namnet, men kul hade vi iaf! :) Kom väl hem nån gång strax före kl 5.. Däckade på en gång kan jag lova..
Lördagen va väl inte lika kul.. Va väl bakis och seg fram till kl 20-21 ungefär.. Haha Körde en kompis en sväng och sedan tog jag och Erik några groggar och sen somnade vi ovaggat..
Igår var det hockey som gällde och det var riktigt riktigt roligt.. Borlänge vann med 7-0 och allt gick som det skulle och alla var supertrevliga.. Bertil till och med gav mig en dricka.. Hahah Kors i taket.. Efter hockeyn var vi och handlade och sen va vi hem till Jörgen en sväng och sen åkte vi hem och laga mat och sov..

Idag när jag vaknade så mådde jag verkligen apa.. Illamående och ont i varenda kroppsdel så jag ringde till pappsen och sa att jag inte ville jobba och sedan somnade jag om och vaknade vid kl 12 mådde lika dåligt då.. Va på väg att somna igen, men så ringde telefonen och sedan så slutade det med att jag hämtade upp mamma på stan och så åkte vi och käkade och så körde jag hem henne till Gagnef.. Så mycket mer har inte hänta idag..
Lagat lite mat nu till kvällen så vi har matlådor i morgon och nu ska vi sova.. Är helt knäckt.. Är så sjukt trött hela tiden.. Fast det jobbiga är att när jag väl lägger mig och ska sova så blir jag pigg, men men.. Jag somnar väl nån gång!

Vägde mig föresten hemma hos min moster i fredags och stämmer den vågen och den jag vägde mig på hemma hos min mormor när jag var där så har jag gått ner 10 kilo ungefär.. Lite svårt att tro att det stämmer, men min mage har då krympt och folk som inte sett mig på länge säger att jag blivit smalare.. Så vem vet.. Ska åka hem till moster snart igen och väga mig så får vi se om det hänt nått! :) Hoppas på det.. Då är det bara 20 kg kvar ungefär! :P Kommer bli svårt, men jag ska klara det! :P

Nu ropar sängen!

Puss Puss

~love~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0