Hmm..

Den här dagen började riktigt bra! Hade äntligen tid på KK så jag var dit och fick träffa en jättebra läkare.. Vi diskuterade mina problem och hon skulle skicka en remiss om titthålsoperation på en gång. Så inom tre månader så vet jag om jag har Endometrios eller inte.. Fick även recept på lite tabletter som ska hjälpa mig att må bättre under dom två veckor som jag har allvarlig pms.. Haha Så nu är det bara att hålla tummarna för att det hjälper.. Tror det blir mycket lättare för alla om dom skulle funka! Haha
När jag var klar där så åkte jag till ICA Maxi och prata lite med mamma och gammelmormor.. Sedan åkte jag hem till Linnea och fick lite kaffe och käk och sedan åkte jag till AF i Djurås på ett informationsmöte om folkhögskolan i Leksand.. Vekade jätteintressant, men jag klarar nog inte av att bo i Borlänge, jobba i Mockfjärd och sedan plugga i Leksand.. Det kommer inte gå ihop alls.. Så jag måste nog tacka nej till det..
När det var slut så åkte jag hem och där är jag nu.. Allt känns riktigt jävla surt.. Denna månaden kommer jag gå minus igen efter att ha betalt allt som ska betalas.. Det märks att Augusti inte var en bra månad.. För jag jobbade inte speciellt mycket och det syns när lönen kommer kan jag lungt säga.. Nästa månad kommer bli lite roligare.. Men det är fan inte kul att jobba i ett jävla katastrof område.. Ska bli mycket roligare när vi flyttat in i dom nya lokalerna.. Då har jag ett eget "rum" att vara i och slipper trängas med alla andra och ja.. Allt komma kännas bättre..

Nej nu ska sura vidare..

~fuck you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0