Helgen är tyvärr slut..

Det här har varit en riktigt rolig helg! :)

I fredags tog vi det lungt bara tog en varsin öl här hemma och sedan så åkte vi ner på stan och träffa Micke och fixade papprerna på mopeden och så.. Satt kvar ett tag på skrubben och sedan gick vi och handla lite mat och så tog vi bussen hem för det ösregnade då.. :P
Vaknade i går och var förkyld som sjutton och hade migrän, vilket är väldigt konstig eftersom jag knappt drack något.. Tog det lungt hela dagen iaf och gjorde inte mycket alls.. Sen efter kl 19 nån gång så kom Jörgen hit och så ölade vi lite och hade roligt.. Gick ner på stan och kika in på Skrubben en sväng, sedan gick vi till grillen och käkade och sedan så gick Jörgen hem och jag och Erik tog nattbussen hem! Lata som vi är.. Hahah Vaknade idag med dundermega migrän och överdrivet igentäppt i huvudet.. Men lyckades somna om och när jag vaknade igen så mådde jag utmärkt.. Nu sitter jag här lite små bakis och jävlig och ska bege mig in i duschen och sedan slänga i mig lite mat och åka ner till ishallen.. Ska sköta onlinen idag.. Roligt! ´:) Syns där hoppas jag! ;) 

Ska bli spännande och se vad jag drömmer efter denna helg.. Kommer säkerligen drömma nått i natt som vanligt efter en rolig helg.. 

Nej dags att sätta fart nu..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0