Förkylning

Mår verkligen som jag förtjänar... Skulle ha varit hemma i helgen och tagit det lungt.. Förkylningen har tagit om igen och jag mår riktigt dåligt.. Så fort jag lägger mig och ska sova så sätter jag igång och hostar som en idioit så jag får ont i huvudet och sen ligger jag vaken i flera timmar.. I natt däckade jag av ren utmattning.. Hade sån hjärtklappning och svårt att andas så jag höll på att få panik, men somnade iaf..
Vaknade knappt av Eriks klocka i morse.. Vakna till men somna om lika snabbt igen och sov till kl 8, men kände då att det inte var någon ide att åka till jobbet.. Mina andningsproblem blir inte bättre av att stå i massa slipdamm och försöka jobba.. Men nu har jag varit på apoteket och storhandlat lite smått och gott som kanske gör så jag mår lite bättre.. Plus att jag ska ta luftrörsvidgande lite då och då under hela dagen i stället för bara innan jag lägger mig.. Att ha sån hjärtklappning som jag hade igår är inte roligt.. Men men.. Och kanske lite febernedsättande man ska slänga i sig också! ;)
Nu ska jag bädda ner mig påp madrassen och kika på tv och sova.. För somna kommer jag garanterat göra! Och JA, jag blir som tio förkylda karlar när jag är sjuk! Hahah ;)

Ha en bra dag allesammans och hoppas ni slipper bli förkylda! :)

Love you! :) <3


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0