........

Det är jobbiga dagar just nu.. Allt känns drygt och jag vet inte vad jag själv vill..
Det känns som att jag inte förtjänar att ha det så här.. Har god lust att låsa in mig i min lägenhet och sitta där själv i några månader och ruttna.. Mina tankar snurrar i 180km/h och jag mår dåligt av att se mig själv..
Jag vill så mycket, men samtidigt så vill jag inte ett skit.. Jag vill bara ge upp och låta allt runt omkring mig rasa..
Jag förtjänar inte detta..

Fan, lås in mig och kasta bort nyckeln..



Hockey i Leksand ikväll, kanske det kan få mig på andra tankar.. LIF-VIK, spännande!
Nyss myst med Sebban hemma hos mamma också.. Saknar mina pojkar supermycket.. Ska kidnappa dom någon dag!

Hej svejs med er!


Älskar Dig Erik! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0