27 September

Gick super fint på matchen igår.. Vart vinst med 3-2.. Härligt!

När jag kom hem så gjorde jag i ordning en kålpudding och väntade på att älsklingen skulle komma hem från sin kompis.. När han kommit hem så käkade vi och började kika på en film, men ingen av oss orkade kika klart så vi bäddade madrasserna på golvet och la oss.. Ena benet på min säng håller på att böjas sönder, så jag vågar inte sova i den för då kommer jag vakna av en duns i golvet och kommer bli skitskrajj.. Så jag ska göra ett försök idag att ta bort benen, men de är inte så lätt när man inte har rätt verktyg hemma..
Och Nej, vi har inte knullat sönder sängen.. Haha Benet har varit så länge. Och det blir ju inte bättre av att man sover två i den.. Hahaha
Jaja, kunde inte somna igår, fick migrän när jag lagt mig och en jävla rethosta som gjorde huvudvärken tio gånger värre.. Så jag somna väl efter kl 2 nån gång och sedan vakna jag när Erik gick upp vid kl 4 och sen så somna jag väl efter kl 5 nån gång.. Och sen gick jag upp strax efter kl 8 och åkte iväg med Magnus och hämtade jobba på fyra ställen.. Va ruggigt drygt eftersom jag får så svårt att andas när jag är förkyld.. Men det funkade, och jag slapp åka upp till Mockfjärd.. Men ska nog dit i eftermiddag om det har kommit in några handtag till Tunabyggens förråd så vi kan montera handtag på det vi ska lämna.. :) 
Nu ska jag lägga mig och glo på en film och sedan kommer nog Johanna hit och dricker kaffe.. Och vid kl 15 kommer Älsk hem.. :) 

Ha en bra dag allesammans! 

~undra~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0