Vinst!

Det vart vinst igår! 4-2 till Borlänge mot Valbo! Och Leksand vann med 2-1 borta mot Tingsryd! Härligt härligt!
Allt gick super fint för mig på matchen igår.. Men Peter fick sitta andra perioden för jag får så jäkla ont i ryggen när jag sitter still ibland.. Så jag gick och ställde mig uppe på läktaren och tog +/- i stället.. Man ser lite bättre om man står högst upp än om man sitter ner i båset.. :) Efter matchen så kasta jag ihop alla grejjer och fixa påskrift och sånt och sen drog jag hem på en gång! Sen åkte jag och Erik till MAXI och handla lite gott och så åkte vi hem och hade söndags mys med lite film! :)

Nu är det inte hockey här i Borlänge förens den 19/10.. Då är det J20s tur att möta Valbo.. Sen den 20/10 är det dags för alaget att ta emot Lindlöven! Längtar tokmycket som vanligt.. Hur ska jag klara mig fram tills dess egentligen.. Haha Blir nog en tur upp till Leksand och kika på nån match kanske! :) De är ju aldrig fel det heller..
Kanske kan dra ihop ett gäng och åka dit.. Alltid kul om man är fler.. :) Jag kan gärna köra om nån skulle vilja ta en öl eller två där! ;) Så hojta till om ni är intresserade! :)

Nu är det dags för mig att göra mig redo för lite jobb! Fick sov morgon idag, men nu ska jag och Magnus ut och lämna några kök och kanske hämta nått.. Vad vet jag..

Så ha en bra dag allesammans!

Puss puss


~lovely~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0