ARG!

Har så mycket tankar och känslor som snurrar i mitt huvud just nu.. Är mest arg på mig själv om jag ska vara ärlig.. Allt har med min rygg att göra.. Jag har alltid sagt åt min pappa att jag inte velat jobba åt honom för att jag inte vill pajja min rygg/kropp innan jag är 25.. Det är faktiskt ett ganska tungt jobb.. Iaf när vi är ute och hämtar och lämnar grejjer.. Sen har det väl varit upp till mig själv också hur mycket jag tar i och bär själv.. Men jag vill att det ska gå snabbt när vi är ute och då tar jag ofta lite mer än vad ja borde göra.. Speciellt när killar tror att dom är så stora och starka och ska visa hur mycket dom orkar.. Då kan ja gärna visa att jag orkar mer.. Haha Korkad som jag är.. Men det är bara för att jag bli irriterad över att dom tror att dom alltid är starkast bara för att dom är killar.. Haha Nu beror det väl inte på just det, men nu står jag här med en rygg som är pajj och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag har precis avskrivit mig från arbetsförmedlingen för att jag skulle börja jobba på typ heltid hos farsan.. Men det kan jag inte göra nu. För fortsätter jag så kommer min rygg pajja helt.. Vill bara lägga mig ner och gråta.. Blir så jäva matt på allting! Ingenting går som jag vill.. Nu ska vi ju flytta så småning om, men jag måste ju ha en inkomst tills dess.. Dom sa iofs på AF att jag kunde skriva in mig igen om det inte skulle funka på jobbet och fortsätta med min handlingsplan och så.. Så det kanske löser dig på så vis.. Men ändå.. Allt bara blir skit så fort jag vill göra nått.. Flytten kommer säkert gå åt helvete också med min jävla otur..


Just nu har jag jävligt ont i ryggen.. Tror jag åkte in till akuten i rätt tid.. För innan det så gjorde det inte ont hela tiden utan bara nån dag i veckan.. Men nu har det gjort ont hela tiden sen i tisdagskväll ungefär.. Tråkigt nog så hjälper inte värktabletterna speciellt mycket.. Dom dämpar smärtan 1-2 timmar ungefär och sedan så kommer den tillbaks och efter 3-4 timmar så mår jag jätte dåligt när det är på väg ur kroppen.. Och så måste jag vänta yttligare två timmar på få ta nya.. Så på måndag när jag ska kontakta sjukgymnasten så lär jag nog be om att få träffa en läkare också som kan skriva ut nått starkare..

Sen är jag ledsen för att jag vet inte om jag kommer palla resten av hockeysäsongen.. För när jag sitter där så gör det verkligen skit ont i ryggen.. Och har märkt nu när jag har varit hemma och bara seta i soffan så har det gjort extremt ont.. Och jag som älskar det där med hockeyn så jävla mycket.. Jag vill fortsätta vara kvar där och njuta av varje sekund som är kvar innan vi ska flytta.. Fan vad allt är skit just nu.. Lust att sätta ett skott i pannan så jag slipper känna så här..

Nu kanske min rygg kan läka ihop så det känns bra om ett tag.. Men just nu känns allt bara hopplöst!

HATAR MIG SJÄLV FÖR ATT JAG HAR FÖRSTÖRT MIN RYGG!!!!!!!!!!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0