Trött

Gick super fint på hockeyn igår! Vart förlust men det var bra iaf! :) Det är så roligt att vara där! Speciellt när alla är så trevliga och man verkligen känner att man göra nått bra! :) Längtar som en tok till på onsdag då det är dags igen!
EFter hockeyn så tok vi det lungt bara och myste och kika på film.. Jag tog ett kokhet bad för att försöka få bort smärtan i ryggen och knäet,men det vart inge bättre så vi gick och la oss!

Idag vaknade jag när Erikkom hem från jobbet strax innan kl 10.. Vart inge jobb för mig.. Mår fortfarande skit, men i morrn ska jag dit i vilket fall som! Erik gick och la sig och sov igen och jag gick upp och fixade lite och lagade en supergod lunch! Efter maten så la vi oss igen runt kl 14-15 och somnade på en gång.. Helt slut båda två.. Vaknade efter kl 17 igen.. Kommer ha lite svårt att somna ikväll, men de är väl så då.. Vad ska man göra när man är dödstrött..

Nu är gubben iväg och handlar och jag sitter och glor på tv.. Har gått runt i morgonrock hela dagen.. Tänker fortsätta med det också! Hahah Riktig slappdag idag! :) Sånt gillar vi.. Men i morrn är det som sagt jobb som gäller igen! Vare sig jag mår bra eller inte..

Ha en bra kväll gott folk! :)

Puss puss

~tröttis~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0