Tierp!

Igår så tog jag med mig Erik och åkte upp till Mockfjärd.. Hjälpte till och flytta lite grejjer och så.. Tog med vinterdäcken upp också, men jag väntar med att byta tills på måndag..Orkade inte igår.. Ryggen säger ifrån så fort jag tar i lite.. Men men.. När vi var klara så åkte vi hem till mamma min en sväng och hämta ett berv som Sebban skrivit till mig.. Så gulligt så! :) Sen åkte vi hem och ja duschade och så och sen satte jag igång med maten.. Vid kl 19 kom pappa och Bodil hit och så käkade vi och kikade på hockey.. Leksand vann efter straffar! :) Härligt.. Efter det så åkte vi och körde Jossan så hon fick köpa käk på Max och sen åkte vi hem igen! Kollade på Blinkende Lygter.. Så bra film! Sjuk om inte annat! ;) Sen la vi oss.. Då fick Erik reda på en tråkig sak, vilket var mindre kul, så vi låg och pratade en stund innan vi lyckades somna..

Vaknade vid kl 9 idag och fick lov att gå på toa, sen kunde jag inte somna om.. Fast jag var supermega trött.. Så jag gick upp, och här är jag nu.. Ska ta och göra mig i ordning och käka lite och så.. Sen bär det av mot Tierp.. Vet inte om Erik ska med.. Peter och Nylund skulle med om dom orkade.. Men det visar väl sig.. Annars åker jag själv! :) Kan vara skönt att åka iväg själv en sväng och göra nått kul! :)

Ha en bra dag allesammans! Det ska då jag ha! :)


Puss puss

~life~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0