Nykter

Ja då var det dags att blogga lite igen.. Tänker varje dag att jag ska blogga, men det blir liksom inte av..
Har inte gjort så mycket vettigt dom senaste dagarna.. Bara jobbat och lite sånt.. Skulle ha varit iväg och jobbat idag också, men magen sa nej.. Fick åka runt och ragga lite smärtstillande i stället.. Haha Tog en sväng upp till Mockfjärd också och hälsa på farmor en sväng och tiggde åt mig lite svamp till maten ja ska göra i morrn! :) Efter det så åkte vi till jobbet och kika lite. Vi håller på att flytta till det nya stället så det är lite av ett katastrof område just nu.. Sen åkte vi hem till mamma och drack lite kaffe och sedan åkte vi hem till Jossan och fick lite kaffe där också! :) Efter det så åkte vi och handla och så åkte vi hem och gjorde lite tacos.. Så käkade vi och glodde på tvn.. Just nu kikar vi på Idol och jag har en storfavorit.. Jay Smith.. Han är riktigt grym.. :)
Men det är väl snart dags att lägga sig också.. Är riktigt trött och seg och ja ska upp till Mockfjärd och hjälpa till i morrn! Så ja lär vara lite pigg iaf..

Det är så himla skönt att låta bli att dricka alkohol.. Visst kan jag bli extremt ölsugen ibland.. Men så fort jag tänker på hur kass jag blir dagen efter så försvinner det.. Jag är hellre utan än att må så kasst som ja blir att göra.. Det är lite konstigt för flrut kunde jag dricka hur mycket som helst utan att bli överdrivet dålig dagen efter, visst var man seg och så.. Men nu får jag en jävla migrän och spyr som en gris varje gång.. Är riktigt skönt att slippa det faktiskt.. Men en öl eller två kan man ju få i sig nån gång ibland.. Och nu ska jag faktiskt ta mig en liten folköl..

I morgon hoppas jag på att pappa och Bodil kommer hit och kollar på hockey och käkar lite god mat.. Men troligtvis så har dom väl inte tid som vanligt.. Så det kanske är nån annan som är sugen på att få lite mat och kika på lite hockey? Hojta i såfall! :)

På söndag hoppas jag att vi drar iväg till Tierp och kikar på hockey! Borlänge lirar där och det skulle vara kul att åka på en bortamatch och få se nått annat än Borlänge Ishall! ;)

Nej nu ska jag glo lite på tvn innan det är dags att krypa ner under täcket och snarka! :)


Nattinatt mina vänner!

Pusspuss


~beroende~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0