Lite mer hockey då! ;)

Ja då var det söndag igen då! Haft en riktig mys helg! Älsk har jobbat och han jobbar idag med så vi har baratagit det lungt och kikat film och ätit gott.. Gjorde en riktigt smarrig smörgåstårta igår! Den blir det fler gånger kan jag lova.. Kikade även på Sundsvall-Leksand på datorn igår.. En riktigt bra match faktiskt.. :) Vart vinst med 7-3.. Så de kändes ju gött..
Idag är det hockey i Borlänge som gäller.. Onlinen ska skötas. Känner inte rikitgt för det idag pågrund av att jag inte är frisk än och vet att jag kommer sitta och frysa i 4½.. Kommer nog inte må så bra i morrn heller.. Kikade även på spelschemat för att ha lite koll på när nästa match och så ska skötas.. Vart inte så imponerad precis.. Nästa vecka är det 3 matcher.. Onsdag,lördag och söndag.. Jag kommer inte hinna tina upp mellan matcherna.. Haha Men sen är det ett litet uppehåll fram tills den 19e så det känns lite skönt det iaf! :)

Nu kom älsklingen hem en lite sväng så jag ska väl passa på att pussa lite på honom eftersom vi inte syns förens vid 18.30 ikväll..

Puss puss

~love it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0