Jobbigt

Ja då lider denna dag mot sitt slut.. Har gjort mycket idag.. Först jobbat, hämtat det jobbigaste jobbet någonsin.. Fy fan vad drygt och tungt det var.. Längtar inte tills vi ska lämna det igen.. Fyfan säger jag bara.. Efter jobbet så åkte jag hem och städa lite.. Körde diskmaskinen och tvättmaskinen.. Åkte sedan och lämnade en lucka och lite nycklar och sedan åkte jag och handla.. Lagat lite käk nu.. Pastagratäng vart det.. Den står i ugnen nu och är väl snart klar.. Efter jag käkat ska jag sätta mig och glo på hockey och käka lite ost och kex.. Gubben slutar om en timme! Ganska så långtråkigt utan honom.. Men men..

Nej nu ska jag ta ut gratägen så ja kan äta nån gång! :)

Puss puss

~livet~


Kommentarer
Postat av: frida

sv: nix ;) fick blir städerska :D

2010-10-14 @ 20:24:42
URL: http://loviroven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0