Jobb

Det vart jag och Erik som drog iväg till Tierp igår.. Det var kul att få komma bort och se nått annat.. :) Det vart förlust tråkigt nog, men inget går ju deras väg just nu.. Efter matchen så åkte vi in till Gävle och tankade och käkade på Max och sedan åkte vi hemåt.. :) Väl hemma så la vi oss och sov på en gång.. Va ruggigt trötta..

Idag är jag på jobbet som vanligt.. Sitter här och väntar på att pappa ska komma tillbaks från Mora.. Har inte en aning om i vilken ända jag ska börja.. Allt ska ju över till andra verkstaden, men jag vet ju inte vad som ska vara kvar och vad som ska slängas.. Trött är jag också.. Och huvudvärken kommer smygandes.. Fick migrän när vi kom till Tierp igår, och den gav med sig i morse, men nu börjar jag få vanlig huvudvärk.. :(

Nej ska snacka lite gojja med Bodil nu.



Pusspuss


~♥~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0