Hockey här och hockey där! :)

Jaha, är fortfarande sjuk och det går upp och ner hela tiden.. Men annars känns allt super bra! :)
Hockeyn i onsdags var riktigt rolig.. Kul att se Leksand spela igen och det va roligt att se Mårtensson i VIK :)
Nu vart det ju förlust, men det var skojj ändå..
Efter hockeyn åkte jag hem till Erik och så pratade vi lite och så kändes allt mycket bättre.. :) Tur att han står ut med mig.. ;) Haha Åkte sedan till MAX och handla käk.. Beställde ett Suprememål, men när jag kom hem så låg det ett Greenmål i påsen.. Vart ganska besviken, men det gick ner det med..
Igår så tog jag det lugnt hela dagen i stort sett.. Vid kl 18 så åkte jag och älsklingen till Hedemora och kika på hockeyn.. Vart torsk för Borlänge, men spelar man som dom gjorde så ska man inte vinna heller.. Och domaren är ju lite speciell.. Men men.. Åkte hem till Ola efter det och fick lite chokladtårta eftersom han fyllde år.. Mums var det.. Sen åkte vi hem och sov..
Idag har jag inte gjort mycket alls förens älsk kom hem från jobbet, då åkte vi och handlade massa käk! Sen lagade vi lite käk och sen så la jag mig i ett bad och vila och vid kl 18-19 kom pappa och Bodil hit och drack lite kaffe och när dom åkt så kikade vi på film och lagade lite mat..Nu ska vi kika på en till film och sedan är det dags att sova!

God natt gott folk!

Puss puss

~fredagsmys~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0