Glad!

Va ett par dagar sen jag skrev sist.. Har fått riktiga smärtstillande tabletter mot ryggen nu, så nu kan jag leva normalt igen.. Känner att nått är knas i ryggen, men det gör då inte ont längre iaf! :)
I onsdags så var mäklaren hit och kikade på Eriks lägenhet och det verkade mycket lovande.. Det har nyligen sålts en likadan lägenhet här på ringen och den gick på över 300 000.. Och utgångs priset på denna bli att ligga på 195 000.. Så det känns riktigt bra! Vi har bestämt oss för att sälja denna lägenhet så fort som möjligt och seda bosätta oss i min lägenhet tills det blir klart med jobb och sånt i Nybro.. Det är ju lite lättare att säga upp och flytta från en hyreslägenhet när det är dags än att hålla på att sälja samtidigt som man ska köpa och så.. Det är ju liksom inte i samma stad så det blir nog krångligt ändå! :)
Igår hade Borlänge hemma match mot Hedemora.. Vart vinst med 5-1 om ja inte minns helt galet.. Riktigt skönt med vinst måste jag säga.. Det behövdes..
Idag har jag och Erik varit hem till hans föräldrar och fått lite mat.. Även hans bror var där.. Trevlig familj måste jag säga! :) Maten var supergod också! :) Efter maten så kom Olander och hämta mig och så åkte vi till ishallen.. Kvarnsveden spela mot Björbo och hans skulle vara speaker.. Och jag hade sett fram emot att få se en match utan att behöva tänka på nått annat.. Men de sket sig.. Fick sköta ena båsdörren.. Men det var rätt lungt iaf.. Kul som sagt att kunna hjälpa till med nått! :) Gubben min har haft sin kusin Peter här ikväll, dom har groggat och ölat lite och precis gått ner på stan.. Så nu sitter jag här själv och njuter av tystnaden.. :) Rätt skönt att vara hemma själv faktiskt.. Ska ta och krypa ner i sängen och försöka sova! Ska upp strax före kl 10 i morgon.. J20 match som gäller.. Onlinen ska skötas igen.. Skojj! :) Efter hockeyn ska jag slänga ihop en smörgåstårta och så ska vi åka hem till Jossan med familj och gotta oss lite! :) Sen ska jag nog vara barnvakt på kvällen åt Eriks kusinbarn! Kan bli kul! :)
 På söndag ska jag färga om håret iaf.. Färgade ju det svart i torsdags, men det ser förjävligt ut så jag ska slänga i lite blond färg och sen lite brunt får se om jag får det att se bra ut.. Haha Annars är de väl som det är.. Just nu skulle jag kunna skänga i lite vita slingor och sätta på mig en hatt och så ser jag ut som en häxa.. Hahaha

Nej, ha en god natt nu! Det ska jag ha!

Puss puss!


~längtar~

Kommentarer
Postat av: Nea

Har du glömt bort nyckeln?

2010-10-31 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0