Förklaring!

Kom på efter att jag bloggat sist att det kunde misstolkas lite.. Först står det nykter, sedan står det om varför jag är nykter och längst ner står det beroende.. Vart kanske lite snurrigt.. Men det jag menade med beroende var att jag är hockeyberoende.. Haha Men det kanske ni redan listat ut.. Haha ;)
Ville bara få det klart, så inte nån tror att jag är beroende av alkohol.. Fast det anser ju dom som vet att jag är. Men jaja.. Skit samma..

Nu ska jag klä på mig och göra mig redö för lite jobb och sedan bege mig upp till Mockfjärd..
Ska även ta med vinterdäcken upp och dra på dom på bilen.. Kanske ska byta på Eriks bil också.. Det visar sig om han orkar åka upp med bilen.. :) Byter jag inte däck nu, så kommer det inte bli av än på ett tag och då står jag där sen när snön kommer.. :P

Ha en bra dag allesammans..


Puss puss

~:)~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0