Drömmen

Jag är så överlycklig så det är inte sant..
Jag och Erik har diskuterat en hel del om våran framtid, och kommit fram till en sak som vi båda två vill..
Och troligtvis kommer det att bli så också.. Idag fick vi ett svar som vi verkligen hoppats på och nu ser det verkligen ut som att det kommer bli av om ett tag.. Det kommer ta några månader och så, men i slut ändan så kommer det bli sjukt bra! :) Jag kanske inte ska hoppas så mycket, men jag vill verkligen detta och jag tror och hoppas att Erik och så vill det lika mycket.. 
Tänker inte skriva nått om vad det handlar om än, utan jag väntar lite tills vi diskuterat det lite mer och det är bestämmt! :) 

Nu ska jag klä mig och bege mig ner till ishallen! Borlänge-Falun ikväll! Taggad som sjutton! Kriga Borlänge! ;)


Puss puss


~jippie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0