Diskbråck!

Det har inte blivit så mycket jobb dom senaste dagarna..Min ryggvärk har blivit värre och värre bara.. I tisdags på J20 matchen så fick Peter sitta dom två sista periodern för jag kunde inte sitta för det gjorde så ont.. På onsdagen var det a-lags match igen men det gick lite bättre med ryggen då.. Men allt annat krånglade.. Haha.. Skrivaren vägrade funka så Horndal fick dra iväg och köpa en ny grejj till den och så krånglade vi och hade oss ett bra tag.. Fick igång den efter matchen som tur var så jag fick ut dom viktigaste papprerna!Vart vinst med 7-5 också! Riktigt underbart måste jag säga! :) Men när jag kom hem hade jag så ont i ryggen så jag hade god lust att ringa hit slaktaren så han kunde sätta ett skott i pannan på mig.. Så ont gjorde det.. Lyckades iaf somna tillslut.. Men i går morse när jag vaknade så hade jag lika ont fortfarande och världen jävla migrän så jag ringde till 1177 och rådfrågade hur jag skulle göra.. Hon tyckte jag skulle försöka få en tid på VC, men fanns det ingen så skulle jag åka in akut.. Så det vart akuten.. Fick vänta ett tag på att få träffa en läkare. Men jag fick träffa en riktigt bra en så det kändes toppen.. Visade sig att jag har diskbråck eller en buktande disk.. Vilket som så ligger nerven i kläm.. Hon sa att jag var ett skolboksexempel på diskbråck.. Så tydligt var det.. Även sjukgymnasten som jag fick träffa sa det.. Så nu har jag fått lite starkare värktabletter utskrivna och så ska jag kontakta en sjukgymnast så jag får träna upp ryggen lite.. Känns bra att veta vad det handlar om så jag slipper känna att folk inte tror på att jag har ryggont.. Och att jag kan få rätt hjälp och så!
Men det var lite roligt när jag låg inne på akuten igår för jag hade sån fruktansvärd migrän när jag låg där.. Så dom frågade hur ont jag hade i ryggen på en skala mellan 0-10 och det låg väl på en 7-8 ungefär och så frågade dom om huvudet och det var en solklar 10a.. Så jag fick fina smärtstillande mot huvudvärken.. Haha

Nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället!

Ha en bra dag allesammans!

Puss puss

~smärta~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0