Brrr..

Jaha, då sitter man nere i ishallen igen då! 1½ timme kvar till matchstart.. Har fått det första pappret ifyllt och lagt in det, det var klart för 15 minuter sen.. Skulle kunna gå iväg och få en underskrift också.. Men jag tänkte dom kunde få andas lite emellan.. Egentligen ska dom ju inte skriva under förens om typ en timme om man ska göra som det står i papprerna.. Men jag brukar fixa allt så snabbt som möjligt så kan jag sitta här också glo i en timme! Då kan man passa på och fika lite och käka lite korv..
De är roligt de där med kokkorv.. Jag tycker det är jätte äckligt i vanliga fall. Men när jag är på hockey så är det supergott.. Så har det alltid varit.. Kan till och med få för mig att ha ketchup på.. Óch det hatar jag verkligen.. Haha Men hockey och korv hör ihop.. Så enkelt är det! Hehe..

Nej nu ska ja kila över till omklädningsrummen och kika om det är nån som vill skriva under! :) Hoppas på det!


Puss puss


~roligt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0