VG

Tjoho vad jag är glad! Haha

Trodde inte jag skulle komma iväg till Falun igår.. Men så ringde Horndal och frågade om han skulle lägga ut en fribiljett åt mig, så jag behövde bara betala för bensinen.. Va en hyfsad match.. Inget att hänga i granen precis, men vi vann och det är väl det som räknas i längden! ;) Efter matchen så åkte jag hem i snöstormen och tände en massa ljus och knäppte en kall öl och käka en liten frypizza.. Perfekt myskväll.. ;) Haha

Idag vaknade jag vid kl 8 och kikade ut igenom fönstret och vart superglad över att det fortfarande snöade.. :P Så jag klädde på mig och begav mig ut i snön och stod med ett leende på läpparna och borstade och skrapade bilen ren från snö och is.. Sen åkte jag till läkaren.. Bästaste läkaren i världen! Han sa att det är diskbråck jag har. Jag litar på vad han säger.. Jag har haft honom sedan jag var liten och han vet mycket om vad jag gått igenom och gjort och sånt och han visar lite mer "intresse" i att hjälpa mig än vad alla andra läkare gör! :)
Han skulle i vilket fall som prata med sjukgymnasten och diskutera vad och hur jag ska träna på förvis.. Ska faktiskt bli riktigt kul att börja träna.. Jag har velat gjort det länge, men jag är inte den som ger mig iväg till ett gym eller liknande bara så där.. Social fobi kallas det.. ;) Haha Men detta ställe är ju ett litet ställe med inte så mycket folk och så, så de ska bli riktigt roligt.. :P

Nu sitter jag i Djurås iaf och ska plugga matte.. Fått svar på första inlämningsuppgiften och jag fick VG.. Känns super roligt.. :) Ska bara komma underfund med hur jag ska lösa det jag höll på med igår.. Men det fixar nog sig! :)

Ikväll är det hockey i Leksand som gäller.. Ska bli skojj, får se om jag får nån med mig! Åker upp själv annars..

Nej nu är det dags att sätta fart!


Pusspuss


~i have a dream, and that is you~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0