VG igen! :)

Tjolahopp!

Hade en jättebra dag med mamma igår! Skrattade en hel del och det vart vinst för Borlänge! 4-3 efter straffar.. Väldigt nervöst ett tag där på slutet.. Men Bergenström satt straffen så fint och Westling spelade bra i målet! :)
Va in på City Gross i Falun på vägen hem och handlade lite gott och när jag kom hem så gjorde jag i ordning potatis och julkorv.. Käkade det med en massa senap till.. Riktigt riktigt gött måste jag säga.. Sen kikade jag på Beckfilmen och så somnade jag..
Vaknade kl 4 i morse och hade så förbannat jävla gris ont i magen.. Visste inte vart jag skulle ta vägen.. Har aldrig vaknat av att ha så ont.. Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv.. Slängde i mig en hög med piller och efter en timme lyckades jag somna igen.. De enda problemet som var sen när jag skulle åka iväg till skolan är ju att jag inte kan köra bil.. Borta i skallen på massa olika piller blir inte så bra.. Så jag slängde iväg ett mess och tala om som det var.. Men jag tycker ändå det är viktigast att jag gör det jag ska.. Sen tycker jag inte det borde spela någon  roll om jag är där eller inte.. Ligger ju jävligt bra till och fick VG på andra inlämmningsuppgiften också.. 18/20 poäng så jag tycker att det inte spelar någon roll.. Men jag ska ta ett snack med dom i morrn..

Tänkte passa på och försöka snygga till det lite här hemma så man kan bjuda hem någon utan att skämmas.. Inte så kul när det ser ut som det gör.. Men jag har ju fan ingenstans att göra av alla grejjer på.. Men de löser väl sig nån gång! Hoppas att värken håller sig borta iaf så jag slipper ta mer tabletter.. Måste liksom uträtta några ärenden senare..

Ha en bra dag alla! Var glad ni som slipper ha ont! :)

Pöss pöss


~om jag ändå kunde förstå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0