Valbo

Jahaja, det var det.. Vart vinst för Borlänges J20 med 4-2 emot Skåre..
Har så ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt.. Ska prova lägga mig och vila en stund får se om det blir nå bättre. Annars lär jag väl pilla i mig smärtstillande och vara nykter ikväll.. :( Men förhoppningsvis så blir de väl en öl.. :)

Kan det inte hända nått roligt ikväll? Eller roligt och roligt.. Jag vet ju vad ja vill ska hända, men det slutar nog med att jag inte får som jag vill och blir hemma framför tvn i stället.. Men men, de blir som det blir.. Bara att ta kvällen som den kommer.. Inte tänka så mycket så blir det nog bra!

Sen är min stora fråga, ska man åka till Valbo i morrn eller inte?? Jag är riktigt sugen på det, men jag vet inte om jag vill sitta och åka själv.. Fast samtidigt så skulle det vara ganska skönt.. Jaja, även det lär väl bli som det blir..

Ha en bra och rolig kväll mina läsare..

Pöss pöss på er!



~önskan~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0