Valbo i morrn!

Ligger på soffan och kika på "Så mycket bättre" på fyran.. Ett ganska bra program.. Fast dom hade ju kunnat skippa Dileva.. Tål honom inte, fast han gjort en del bra låtar..
Ligger även och funderar på en massa saker.. Hur saker blir som dom blir och varför man förknippar vissa människor med vissa saker.. Ibland kan jag tänka på en person, och genast så tänker man på en speciell plats eller liknande.. Utan att jag vet varför.. Ja, jag har mycket konstiga tankar.. Haha, försöker även komma underfund med varför jag drömmer som jag gör..
I natt drömmde jag att jag var på Kvantum och handlade och tyckte det var jättejobbigt för jag träffade på en person där som jag inte ville träffa just då och så snubblade jag innanför entredörren.. Och ja en massa annat också så klart, men lika bra att ta den snabba enkla förklaringen för annars skulle det bli ett långt långt inlägg.. Haha Men det var ändå en ganska normal dröm om man ska jämföra med dom andra.. Men men.. Dom vill väl säga mig nått, men vad.. Haha
Har då bestämt vad jag ska göra ikväll.. Jag ska åka iväg och handla lite nu och sedan ska jag mysa ner mig i soffan med vetekudden och en massa massa tända värmeljus (är svinkallt här) och kika på "Underbar och älskad av alla" och sedan sova! Har bestämt mig nu för att jag drar till Valbo i morgon.. Kan vara väldigt skönt att komma iväg och göra nått som man verkligen älskar att göra.. Och göra det själv dessutom.. Att kolla på hockey är det bästa jag vet.. När pucken sitter i nätet, då bara bubblar man av lycka och allt känns underbart.. Hahah Så nu jävlar Borlänge vill jag se ett bra spel i morrn! Vinst är det enda som räknas! Kom igen nu grabbar!!

Ha en bra kväll!


See you!!

Pöss pöss


~lycka~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0