Helg! :)

Haft en underbart rolig helg med bara roliga människor! :)
I lördags så åkte jag hem till Erik och hämta upp honom och sen så åkte vi till Maxi och handlade lite och så åkte vi hem till honom och laga mat och åt och spelade Wii.. Vid kl 15.30 så drog jag ut till Ornäs och plocka upp Linnea och så körde jag henne ut till St Skedvi.. Åkte sedan hem och slappa lite och sedan kom Tommy förbi med ett par öl och sedan så körde han hem mig till Angelica där jag mötte upp pappa och Bodil och så delade vi fyra på en AT-pizza.. Riktigt gött! Sedan åkte jag och pappa och hämta Erik och så släppte pappa av oss hemma hos Jörgen.. Där var även Zara, Dan, Victor och Dag..
Drack lite öl och småprata lite och sedan ringde bästa syster och ville ha med mig ner på stan så hon kom också upp till Jörgen en sväng innan jag och hon drog ner på stan.. Väl nere på stan så mötte vi upp Linnea och så gick vi till Liljan.. Ruggigt länge sen man var där.. Men det var riktigt roligt och en massa folk som man kände.. Men att ta 100 kr i insläpp där är väl lite att ta i kanske.. Vid kl 01.30 gick vi därifrån innan jag hann göra bort mig.. :P Haha Jag och syster gick hem till Jörgen igen och diskutera lite med honom och Erik och sen kom Calle och hämtade henne och jag satt kvar och diskutera lite till innan jag och Erik traskade hemåt.. Tog sällskap med Erik till OK på Bullermyren och sen knata jag hemåt själv! Fy fan vad kallt det var och min dragkedja i jackan hade ju naturligtvis gått sönder.. Och med motvind och snöyra så var jag ganska glad att jag var smart nog att ta med min mössa.. Men hem kom jag och Källgatan är aldrig så lång som den är när man gått från stan och hem, känns som att man aldrig kommer fram till min port.. Hahah Väl hemma drog jag på mig mysbyxor och raggsockor och kröp ner i sängen och somna som en stock..
Vaknade vid kl 11 idag av telefonen och sen kunde jag inte somna om.. Ringde och fixade biljetter till Borlänges match borta mot Surahammar och sedan så gjorde jag mig redo och åkte och hämtade Erik och så drog vi mot Sura..
Trodde inte riktigt att Borlänge skulle vinna idag, med 9 minuter kvar av sista så låg dom under med 4-2, men lyckades komma igen och vinna i sudden.. Riktigt jäkla härligt måste jag säga! Brummade sedan hemåt, stannade i Ludvika och käka och sen åkte vi till Kvantum på kupolen och handla lite och så släppte jag av Erik hemma och nu sitter jag här hemma hos mig och kollar på Beck! :)
Ska bädda ner mig och sova alldeles strax.. Ska ju upp till plugget i morrn för första gången på 1½ vecka! Ska bli kul faktiskt.. Men jävligt segt om jag känner mig själv rätt..

Så tack alla inblandade för en trevlig och rolig helg! Precis vad jag behövde för att få upp humöret igen! :)

Nej, bädda ner sig och ladda inför en ny vecka med nya utmaningar! Ska bli spännande och se vad man drömmer i natt efter en sådan här helg där man träffat en massa folk och gjort olika saker..


Pösspöss nattinatt! <3


~dreams~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0