Tjejer!

Jaha, då var även denna dag snart slut..

Har inte gjort nått speciellt vettigt idag.. Fixat tid på VC till i morrn iaf.. Försökt fått tag på min handläggare på AF, men utan resultat.. Får väl kika in där i morrn när jag ändå är i Djurås och smitta ner dom också.. Då blir nog dom glada! :)

Erik kom hit i eftermiddags och hade med sig lite mat åt oss båda.. Så vi käkade och snackade skit.. Fast han låg mest och hade ont i ryggen så han fick lite piller så det skulle släppa.. Sen åkte han i väg en vända och körde Jossan tror jag och så åkte han tillbaks hit och snacka lite mer skit och hjälpte mig med mitt stora täcke.. Äntligen kan jag mysa riktigt! Haha De är nog de bästa köpa jag nånsin gjort! Älskar mitt stora täcke! <3

Kikat på Biggest Loser också.. Dom är ju så jävla duktiga.. Skulle själv vilja gå ner 30kg.. Gäller bara att ge sig fan på det så vet jag att jag kan fixa det, inge problem alls.. Men man ska ta sig i kragen och ta tag i det också..

Nu sitter jag och kikar på 2½ gubbe och skrattar lite för mig själv.. Alltid lika roligt! Såg även att dom skulle visa Crank på torsdag kl 21.. Den filmen är riktigt riktigt rolig.. Iaf om man har min humor.. Men Crank 2 är lite roligare.. Längtar tills trean kommer nån gång under 2011.. :) Kan bara bli bättre!

Har tänkt på en sak kanske mycket den senaste tiden.. Eller ja inte bara en sak.. Men vi börjar med det iaf..
Funderat en del över vilka jag umgås med och vilka jag trivs med och så.. En sak kan jag säga.. Jag har jävligt svårt för tjejer.. Vet inte varför.. Har alltid umgåts mycket med killar och så, men nu på senare tid har jag känt mer och mer att jag har extremt svårt för tjejer.. Dom tjejkompisar som jag redan har eller umgås med är det inge problem med.. Men det är dom som är "nya" eller hur man ska säga.. Vet inte hur jag ska förklara mig. Äldre människor har jag inge problem med men folk i min egen ålder och då gäller det både killar och tjejer, har jag väldigt svårt för.. Har inte en aning om varför.. Men jag går bättre ihop med killar än tjejer så har det alltid varit.. Ta inte illa upp nu, men jag kan känna ett stort obehag av att umgås med tjejer.. Fattar inte varför.. Jag har tre, fyra stycken från förut som jag kan umgås med utan problem.. Men med resten blir det bara konstigt.. Dont ask me why.. Förstår mig inte alls på mig själv emellan åt.. Men de är så jag funkar tydligen.. Haha

Nu vet ni yttligare lite mer om mig! :)

Pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0