Vill inte!

Nu har jag drömmt konstigt igen flera nätter i rad.. Vet inte vad det är med mig.. Sover jätte dåligt.. Skulle kunna döda för att få sova i en mjuk skön säng med rena mjuka sängkläder och mina fluffiga kuddar.. Hahah Men jag får väl vänta ett tag till!

Sen är jag förbannat trött på att gå runt och vara små sjuk hela tiden.. Är det inte ryggen som krånglar så är det magen eller båda två samtidigt.. Och är det inte det så får jag en förkylning som tar knäcken på mig.. Det går bara runt runt hela jävla tiden.. Blir så matt.. Har inte känt mig frisk på jag vet inte hur länge..

Skulle vilja börja ut och gå och röra på mig, men det är så jävla tråkigt och svårt och göra det när man är själv.. Mycket enklare om man bestämmer med nån att nu går vi ut och så gör man det än att man går själv och skjuter på det hela tiden.. Jag skulle må mycket bättre om jag gick ut och gick  en sväng då och då..
Sen ser jag verkligen framemot att få börja träna.. Ska bli riktigt skojj. Jag och mammsen ska träna tillsammans.. Kan bara sluta med katastrof.. :P

Idag fick jag lov att ringa ett samtal som jag absolut inte ville ringa, men är illa tvungen.. Sånt som händer, men hoppas det bara behövs en enda gång.. Inget jag är stolt över måste jag säga.. Men vad fan, jag är inte mer än människa.. Jag kan fortfarande inte trolla..

Jag vet att jag fixar detta, och kan göra det. Jag ska bara få orken tillbaks sen jävlar är det dags att sätta fart.. Detta ska vara mitt hem ett bra tag framöver och det ska bli och se ut precis som jag vill, om det nu så ska ta månader eller år.. Behöver bara lite hjälp av någon som är bra på att tapetsera. För det är jag helt värdelös på! ;) Resten kan jag fixa själv tror jag.. :) 


Sen är det en jävla massa saker jag skulle vilja skriva om men det skulle bara bli fel så jag hoppar över det.. Skulle även behöva nån att prata med.. Men jag förstår att ingen orkar lyssna på mig och mina bekymmer.. Vet att det bara är jag som kan göra nått åt det.. Eller är de det egentligen!?! Skulle räcka med ett ord och sedan kan jag lösa det själv.. Men jag får försöka ändå.. Jag är stark och jag vet att jag klarar det!
 

Detta blev ett ganska snurrigt inlägg, men det är ju inge ovanligt.. Har man ingen att prata med får man väl försöka prata med sig själv igenom bloggen eller nått sånt.. Haha Nej jag är inte normal nånstans! ;)

Ha en bra dag kära vänner!
Vore trevligt att veta vilka ni är som läser.. Flera av er vet jag, men det är många som jag inte har en aning om!


Pösspöss


~life goes on~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0