Kläder jag vill bli av med!

Är hemma från plugget idag så jag har passat på att rensa bland alla mina kläder och så.. Har en massa kläder som jag aldrig använt eller kommer att använda och jag tycker det är onödigt att slänga dom, så därför tänkte jag slänga ut lite bilder här i bloggen och se om ni är intresserade av nått..

#1

En tshirt med lite puffiga armar från Lager 157.. Strl L-XL

#2

Ett fint linne från Cubus.. Strl M-XL.. Står XL, men ja tycker det mer är M.

#3

Tre stycken linnen från Cubus. Strl L-XL

#4

Linne från H&M. Strl L

#5

Linne från Cubus. Strl xl

#6

Denna måste fixas på ett ställe, men är väldigt skön och är i storlek M-L.

#7

En tröja från Miljönären.. Perfekt att jobba i eller nått sånt. Strl XL

#8

Från Wear It. Strl L.

#9

Ett par byxor i tunt matrial från H&M.. Strl 48.

#10

Ett par jeans, strl 33-34, troligtvis lite större.. Inte en aning vart dom kommer ifrån.

#11

Mysig tröja, strl S-M

#12

Vit vanlig skjorta.. Strl XL

#13

Ett par byxor Strl 46

#14

Linne från H&M. Strl XL

#15

Tunika/linne från Lager 157 Strl XL.

#16

Ett par träningsbyxor, strl 42.

#17

Tshirt från Unibet strl S-M

#18

Inhandlad på Stadium eller H&M tror jag.. Strl L

#19

Röd tröja från H&M. Strl L

#20

Fleecejacka! Strl L.

Hoppas nått intresserar er så jag slipper slänga det! Har även andra kläder men som inte är i så bra skick.. Kanske kan användas till slit och släng eller att använda till att laga andra grejjer, har bland annat fyra par jeans som är trasiga på vissa ställen.. Vill även bli av med min tv/bokhylla!  Bara att ni hör av er..

Återkommer senare om jag kommer på nått mer!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0