Trötter..

Efter förra inlägget så ställde jag mig i duschen och sedan gjorde jag mig redo för hockey.. Erik kom föbi strax innan jag skulle till och åka och så snacka vi lite sen brumma jag iväg i min lilla bil som startar jämt! Trodde innan denna vinter att den skulle vara riktigt trög när de va kallt ute, men icke! :)
Va nere i hallen redan innan kl 14, men tog det lungt och fixade allt i lugn och ro och fick mina papper ifyllda i god tid innan de skulle ha gjorts egentligen.. :) Sen började jag känna mig riktigt hängig igen och fick huvudvärk men fick febernedsättande av Horndal och Adde.. Tur det, för annars hade jag nog inte orkat.. Tog inge innan jag åkte ner för jag fick inte i mig nån mat och att äta massa tabletter på tom mage är väl inte de bästa kanske.. Men fick iaf i mig en korv på hockeyn.. Vart i vilket fall som en skön seger för Borlänge med 5-3 emot Falun.. Underbart.. Känner mig så glad och lycklig när det blir vinst och målen trillar in! Underbar känsla..
 
Åkte direkt hem efter hockeyn för jag var väldigt hungrig, men matlusten försvann igen ganska snabbt, men har ätit lite ost och kex som blev kvar sen igår.. Men jag mår inge vidare nu.. Mår illa som sjutton, känns som att jag ska svimma emellan åt och så börjar huvudvärken komma smygandes igen.. Tror jag fått öroninflammation också.. Men det får jag ju typ varje gång jag blir förkyld så det orkar jag inte ens bry mig i.. Bara jobbigt med ljud när det gör ont hela tiden.. Borde plugga matte, men orkar inte och har ingen lust alls.. Ska egentligen göra prov i morrn, men flyttar nog fram det tills på onsdag och så gör jag fredagens prov nästa måndag i stället..

Jag avskyr när denna känsla kommer smygandes.. Det är ju så jävla nära.. Men just nu känns det så jävla långt bort.. JAG SKA FIXA DET!!!!!!!

Nej fortsätta kolla på den roligaste Beckfilmen av dom alla! Sitter här och skrattar för mig själv!


Pusspuss


~snygg,snyggare,snyggast~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0