Straffar!

Fy faaaaan vad kasst jag mår.. Influensa på gång på riktigt tror jag..

Nyss kommit hem från hockeyn.. Vart vinst för Blge med 3-2 efter en jävla massa straffar.. Vart nog 20 st samanlagt! Lite drygt, men roligt! :)
Men det var ingen höjdare att sitta där i kylan.. Nog för att elementen funkade denna gång! Ja inte Olanders då, men det är ju kallt åt resten av kroppen som inte är under bordet.. Och sedan envisas man ju med att gå ut i pauserna! Inte bra inte bra.. Men jag älskar hockeyn, så jag får väl skylla mig själv! Sen när man har så fin utsikt där man sitter så ska jag definitivt inte klaga.. Vissa ser ju lite bättre ut än andra.. ;) Hehe Ja, jag vet att jag är kass..

Får se hur det blir med plugget i morrn! Ska slänga i mig lite febernedsättande och hoppas på det bästa.. Måste till plugget i morrn, men mår jag så här så kliver jag inte upp ur soffan!


Nej en stor mugg varm oboy och lite tvtittande nu då och sen sova!

Nattinatt!


Puss puss

~intresse~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0