Snurrpelle

Ojojoj, vad trött jag är nu..

Har varit igång hela dagen.. Har röjjt bland mina kläder, sorterat och fixat i garderoben.. Sen har jag tvättat fyra maskiner med tvätt.. Massor med sängkläder och handdukar som man hoppat över förut när man tvättat och sedan sånt som används sällan.. Men nu finns det inget som är lortigt förutom de som jag har på mig då.. Sen har jag diskat upp all disk, plockat lite bland allt saker och försökt fått ordning, men de gick inte så bra.. Haha Har även gjort en kålpudding och bakat muffins.. De enda som är kvar nu är två maskiner som händer på tork fortfarande och sedan en som ligger i tumlaren.. Lär gå ner och vika det innan jag ska sova.. Sen lär jag duscha.. Eller om det blir ett bad.. Fruktansvärt ont i ryggen.. Pillat i mig lite piller för första gången på flera dagar..
Kan inte ha ont i ryggen i morrn om jag ska sitta på hockeyn..
I morgon är det först plugg som gäller, nytt prov som ska göra.. Hoppas på att det går bra! Sen ska jag hem och så kommer Jossan hit och hämtar lite kläder som hon va intresserad av och sedan så skulle nog Erik komma hit en sväng.. Ska försöka hinna röjja och dammsuga också innan jag ska iväg och sen kommer Olander hit vid kl 15.30 och ska fika lite och sedan så ska vi åka tillsammans ner till hockeyn för han hade tydligen ingen egen bil i morrn.. Sen får jag äntligen sitta i ishallen igen! :) Hehe Underbart! Känns som att det kommer bli en bra dag i morgon! Håller tummarna för det! :)

Nej nu ska jag kika igenom vad jag lär kunna i matten tills i morgon och sedan duscha och vika tvätt.. Ja, inte samtidigt då för de blir inte bra.. Men ja, ni fattar.. Blääääää va trött jag är.. Haha
Har kommit underfund med att jag inte kan vara seriöst speciellt ofta.. Och att jag har väldigt kass humor.. Och att jag inte kan göra flera saker samtidig!

God natt mina vänner!


Pöss pöss


~wish~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0