Sjuk

Hej hallå alla glada!

Mår tyvärr ännu sämre idag.. Fått en dryg hosta och är igentäppt i hela huvudet, tog hundra år innan jag somna igår.. Vill bara lägga mig ner och sova mera nu, men kan inte.. Har sovit i nån konstig ställning i natt så jag är stel och har förbannat ont i nacken.. Tror nästan jag ska fråga pappa om han har lust att hjälpa mig och köra hit en säng ikväll.. Vill inte sova på soffan nå mer.. :( Men troligtvis så har han väl inte tid.. Och jag orkar inte åka upp till Mockfjärd och hämta bilen och sedan tillbaks med den och sen hem igen.. Och jag kan inte bära sängen själv heller.. Så vi får väl se hur det blir..

Är i vilket fall som hemma från plugget idag.. Ringde och "sjuka" hos FK.. Inte bra, jag vet. Men jag orkar inte var bland massa folk idag.. Ska försöka ta mig dit i morrn och göra inlämningsuppgiften.. Annars så måste jag göra två innan onsdag nästa vecka.. Kan bli lite tajt, men de ska nog funka.. Sen lär jag ju "sjuka" mig torsdag och fredag nästa vecka pågrund av operationen.. Måste säga att jag är faktiskt riktigt nervös inför den.. Har aldrig varit det förut inför en operation, men nu är jag det.. Har inte en aning om varför.. Kommer antagligen gå jättebra och dom hittar säkert inget konstigt.. Samtidigt vill jag att dom hittar vad som är fel och gör nått åt det.. Men, jaja det blir som det blir.. Bara jag får komma hem samma dag eller tidigt dagen efter så är jag nöjd.. Måste ju på matchen på fredag! :) Kan inte missa den ju! Men nu har jag en som kan ta matchen iaf om jag skulle bli dålig efteråt.. Men de ska jag inte bli har jag bestämmt! :)

Nej nu ska jag luta omkull mig och kolla om det är nått intressant på tvn, kanske ringa mamma och mormor och prata lite skit och sedan ta tag i matten, om jag inte somnar om vill säga!


Puss puss

~hur svårt ska de va~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0