Rastlös

Jaha, bloggade jag tidigare idag.. Det minns jag inte ens.. Tur man har bra minne..
 
Efter att jag pratat med Brian så åkte jag till Mockfjärd en sväng.. Fanns inge plats åt mig att vara på och arbeta där så jag åkte hem till bästa Farmor och fick lite mat.. Julkorv och kokta potatisar och morötter.. Mumsmums de!
Sen åkte jag hem över..
När jag kom hem så kikade jag lite på tvn och fixade min telefon(fixade gjorde jag väl inte, alla kontakter raderades).. Somnade sen och sov till kl 17 ungefär.. Två timmars sömn, men skulle vilja sova mer.. Men känner att jag behöver ut och få lite frisk luft.. Vanligtvis när jag är sjuk brukar jag bli extremt rastlös och vilja göra allt möjligt.. Men de börjar försvinna sakta men säkert nu.. Blir bara sämre och sämre.. Fick en dundrande huvudvärk alldeles nyss utan förvarning och febern stiger fast jag äter febernedsättande.. Jag som va på väg ut och skulle gå en sväng.. Men icke.. Lika bra och bädda ner sig igen så man orkar med hockeyn i morrn..

Erik skulle iaf komma förbi här en sväng.. Kanske kan gå ett varv runt huset med honom eller nått. Haha Får se vad vi hittar på, känner jag honom och mig själv rätt så kommer vi fastna i soffan framför tvn.. Men de är inte fel det heller.. Skönt bara att slippa vara själv och ha någon att prata skit med.. :)


Ser framemot en lugn helg med bara massa hockey! :) Leksand fredag, J20 lördag och så Borlänge på söndag.. Kan de bli så mycket bättre? Tror inte de va..

*
Så förbaskat mycket känslor och tankar som snurrar inom mig just nu. Vet varken ut eller in. Önskar jag kunde trolla och stänga av allt vad känslor heter. Men det blir inte bättre av det.
Jag får helt enkelt sluta hoppas, tänka och drömma. Det är det enda som hjälper. Men det är inte så lätt när det finns där så fort man sluter ögonen.

Nej nu jävlar är det nya tag som gäller. Lämna detta och gå vidare. Tack och god natt! Haha *


Kika lite på tvn nu då och invänta Erik! :)


Ska dra igång det där med recepten och det nån dag framöver.. Men har ingen ork för tillfället och lagar inte så mycket vettig mat här hemma just nu, men det kommer, jag lovar!


Ha en bra kväll mina kära vänner!

Love you all!


~nya tag~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0