Paus

Har bestämt att jag ska ta en paus från bloggandet..
Kanske bara en vecka eller ännu längre.. Vet inte..
Men de är ju ingen som tycker detta är intressant iaf så.. Hahah

Men bara jag fått in månadens pengar så ska jag sätta fart med receptbloggen.. Har ju inte lagat så spännande maträtter sen ja flytta hem igen då jag inte haft så bra ekonomi, men nu börjar de nog ordna till sig..
En sak jag ska pröva laga är palt.. :) Hittat ett recept som verka intressant.. Har aldrig smakat de så jag har inte en aning om de är gott, men de lär väl visa sig! Man måste ju prova nya saker hela tiden! :) Annars blir de ju inge kul!

Nu ska jag ladda inför morgondagen!

Ha de bra allesammans!

Hörs nån gång!


Pösspöss

~funderar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0