Örk int..

Jaha, då var man hemma och sjuk igen då! Inge vidare roligt.
Finns inte så mycket att göra åt det.. Men känns mig lite bättre nu än vad jag gjorde i går kväll och i morse.. Har sovit till kl 13.30 ungefär.. Men har ont i magen och den känns inte alls bra.. Men bara att vänta och se om det blir bättre eller om jag blir sämre igen..
Har fortfarande inte fått mina pengar som jag ska heller så jag vet inte riktigt hur detta ska gå.. Men dom kommer väl in i morrn förhoppningsvis.. Men de känns lite surt då jag fan inte har nånting hemma att äta.. Men jag får försöka överleva tills i morrn..
I morrn har jag ett viktigt möte vid kl 9 och sen får vi se vad som händer.. Har massage inbokad kl 16 och sedan hockey kl 17.. Så jag kan inte bli sjukare nu.. Måste liksom vara frisk.. Finns ingen annan som kan ta matchen.. De är som det är, inte mitt fel om alla blir sjuka.. Kan inte göra så mycket annat..

Nej, om man skulle gå igenom kylen och skafferiet en gång till och ännu en gång komma fram till att de inte finns nått ätbart..

Pöss pöss

~blää~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0