Om och om igen!

Jaha, sovit första natten på länge i min lägenhet.. Det kändes bra fast samtidigt lite konstigt.. Och jävla vad ruggigt det var.. Slog ju på elementen för första gången igår och de tar ju lite tid att få upp värmen samtidigt som fönstrerna är stora och inte så där jätte täta som dom borde vara.. Men men.. Myste till det med lite värmeljus och ett varmt täcke.. Fick även besök av kusin nea som jag gjorde sällakap med till Kvantum en vända och sen åkte jag hem och la mig igen..

Va extremt seg i morse och ville inte alls kliva upp från soffan.. Va iskall om nästippen.. Va meningen att jag skulle gå upp och duscha och så så jag hade det gjort tills i eftermiddag ifall jag ska till Falun, men det är fan inge kul att kliva ur en varm dusch när det är svinkallt i hela lägenheten.. Så jag gick inte upp förens vid tio i åtta.. Haha Tur att dom inte bryr sig så mycket i plugget om man kommer sent.. Men har kommit underfund med att jag ligger extremt mycket efter i matten.. Vet att jag fixar det, men man får ju ingen hjälp här.. Just nu fattar jag nada av det jag håller på med.. Räknar moms, index, promille och en massa sånt.. Har aldrig gjort det förut så det känns lite tungt för tillfället, men jag får väl försöka räkna ut hur fan man ska gå till väga.. Ska nog åka hem till morsan och sätta mig så jag slipper höra när nån sitter och lyssnar på musik i hörlurar så de hörs över hela rummet.. Och det är samma jävla dryga låt om och om igen.. Nej, jag är inte irriterad.. Haha

Vill att det ska bli fredag nu så jag kan få sitta i ishallen och frysa igen! Haha

Nej nu ska jag åka och äta lunch hos mammsen!


Puss puss

~good~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0