Nervös som sjutton!

Vart att åka till Helena iaf ikväll! Va trevligt att prata och umgås med nån lite och även mysa med lilla Ebba! Min nya vän! Haha Barn och djur brukar älska mig, så jag kanske inte är så hemsk trots allt.. ;) Hehe
Vart tråkigt nog förlust för Leksand, men dom fick med sig en poäng iaf.. Örebro är grymt bra så jag tycker dom förtjänade att vinna denna match..

Sitter här och funderar över operationen.. Är fan skitnervös om jag ska vara ärlig.. Det är ju inget allvarligt dom ska göra och jag har blivit opererad flera gånger förut.. Men ändå känns det obehagligt på nått sätt.. Men de kan ju bero på att man inte vet helt säkert vad dom hittar där inne i magen.. Nu har jag ju svårt att tro att de är nått allvarligt, men kan inte sluta fundra på det heller.. Och i papprerna står det att man inte ska opereras om man är febrig, men de är jag ju inte nu, så förhoppningsvis så går det bra.. Får väl se.. Satan vad nervös jag är.. Haha Vill att de ska bli avklarat nu och att det blir fredag så jag kan gå på hockey igen! :P Hihih

Nu ska jag göra nått, men jag vet inte vad..

Ha en bra natt allesammans!

Pösspöss


~the smell of you in every dream i dream~

Kommentarer
Postat av: Erik

Det kommer gå så bra så! :) Klart man blir nervös över en sån grej, det förstår jag. Men du fixar det! :) Sen blir det ju skönt att bli av med det också, så man slipper fundera på det mer!



Kram på dig! <3

2010-11-23 @ 22:40:12
URL: http://dimension84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0