Min fina mamma!

Vart en hyfsat bra kväll igår..
Fick ur mig det jag gått och tänkt på länge.. Känns bra på ett sätt, idiotiskt på ett annat.. Men jag kan inte göra på nått annat sätt.. Hoppas du förstår! :)

"Underbar och älskad av alla" var en riktigt bra film.. Vet att den är gammal, men det har alltid kommit nått ivägen när jag tänkt se den, men nu fick jag se den och den var riktigt bra.. Kanske beror på att de snackades danska.. Va vet jag.. Haha Kommer se den många gånger till iaf.. :)
Hade riktigt svårt att somna i går och sov oroligt hela natten, men de beror nog på tabletterna..
Men men, idag drar jag till Valbo på hockey.. Min fina mamma ska följa med mig.. Det kommer bli roligt.. Skönt att umgås med henne själv ett tag, vi brukar ha ganska roligt när vi hittar på saker så det blir nog bra.. :) De händer ju inte så ofta att man får ha henne för sig själv om man säger så.. Så de här ser jag framemot..

Väntar på att hon ska komma hit och så ska jag käka lite och sen ska vi åka..

Så ha en bra dag allehopa och håll tummarna för Borlänge!

Pösspöss


~de känns bra~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0