Matte!

Ja då var det måndag då..
Lyckades naturligtvis försova mig i morse.. Vaknade strax före kl 10 och min klocka skulle ha väckt mig kl 7, men har inte alls hört den.. Men släpade mig upp ur sängen och åkte till Djurås och här är jag nu.. Har gått igenom lite i matteboken och slängt ihop en inlämningsuppgift som jag hoppas jag får VG på.. Har svårt att tro det, men bara att hålla tummarna.. Men detta är ju inte det absolut viktigaste det.. De är ju på slutprovet de gäller.. Men eftersom jag gjorde tredje inlämningen redan idag, så hinner jag med och göra fjärde på fredag och så kan jag göra slutprovet nästnästa vecka.. Då kan jag plugga sténhårt på att sånt jag har svårt med under nästan vecka och sedan fixa minst VG på provet också.. :) Trodde inte jag skulle hinna med att göra två inlämningar denna vecka då jag legat väldigt mycket efter, men efter en snabb genomgång och lite chansningar så tror jag att det gick bra.. Det lär väl visa sig när svaret kommer!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 16.. Ska åka hem till mamma då och möta upp Hanna och få lite post från Mockfjärd och snacka lite skit över en kopp kaffe! :) Saknat min lilla plupp! Och så får jag träffa mina underbara älsklings pojkar! Kanske blir lite bus i snön också om jag känner mig själv rätt.. :) Måste leta på min andra vinterjacka bara.. Har inte en aning om vart den tatt vägen.. Hade den i våras, men vet inte vart.. Haha Bra jobbat..

Nu ska jag kika vidare lite..

Pösspöss

~good~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0