Lite taskigt humör..

Vart en trevlig förmiddag idag..
Mamma kom och hämta upp mig och sedan så åkte vi och hämta upp Helena och så tog vi ett varv på kupolen och käkade lite och sedan åkte vi hem till Helena och fikade.. Sedan körde mamma hem mig och här sitter jag nu! Har inte gjort ett smack sen jag kom hem.. Det var skönt att komma ut och få lite frisk luft, men ja skulle ha legat kvar i soffan.. Mår fan inge bra alls nu.. Jag hatar de här.. Jag blir så rastlös när jag är sjuk och får för mig att göra en massa saker, men när jag väl slappnar av sen så mår jag bara apdåligt..
Ringde och pratade med Brian nyss och han ville inte ha mig där i morrn eftersom jag är så förkyld.. Och jag tycker också det är onödigt att åka dit och göra alla andra förkylda också..

Allt känns så jävla hopplöst för tillfället.. Vill bara lägga mig ner och gråta samtidigt som jag vill skratta åt allt.. Känner mig så jävla värdelös och nere, samtidigt som jag känner mig stark och uppåt!
Jag är rädd att allt ska gå åt helvete, fast jag vet att allt kommer bli bra till slut..
Känns som att jag ljuger för mig själv och andra, fast egentligen är jag så ärlig det bara går att bli.
Det är tufft nu, men innerst inne så vet jag att jag fixar det, har gjort det så många gånger förut. Måste bara få deppa ihop en sista gång och komma igen, starkare än någonsin!


Skulle behöva dig nu.. Men får klara mig utan.. Jag är ju vuxen så jag ska ju fixa allt själv, eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0